måndag 28 november 2011

Måndagsförmiddag i Södertälje


Här är min stad en fin sommardag. En stad som det nu hänt mycket i, men det finns annat än kriminella nätverk, här finns det en mångkulturell befolkning och vi ger varandra mycket av varandras kulturer och erfarenheter.

I dag ska jag börja med att ha hand om dotterns ekonomi som förut skötts på hennes boende, men nu tar modern över, Jag är ju även god man för henne.

Här skiner solen i dag och det verkar bli en fin dag, jag förstår att ni som bor söderöver och på västra sidan av vårt avlånga land haft några tuffa dygn vädermässigt.

Jag har ju jobbat ganska mycket denna månad, men i fredags så sa jag att nu vill jag bara vara pensionär i några dagar.

Tänker mig ut med maken på en biltur det var länge sedan vi gjorde nåt sånt.

Nu önskar jag er alla en fin dag och vecka


KRAMAR FRÅN MAJA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar