tisdag 7 september 2010

Fikadag

I dag har jag haft en underbart fin dag med gamla arbetskamrater som nu är livsnjutare, vi har varit vid ett kakslott och ätit bakad potatis sedan druckit gott kaffe med en härlig tårtbit till jag valde en med apelsinsmak
Sedan besökte vi slottsbutiken och en smideskonstnärs utställning. Ja som sagt en riktigt trevlig dag.
Har lämnat husse och hund i husvagnen då han fortfarande jobbar på garagetaket han ska renovera, jag har 3 dagar kvar att jobba nu så jag är hemma i stan sedan ska jag njuta av ledighet igen.
Men måste säga att det varit roligt att återgå till sitt gamla yrke ett tag.

Kram från Maja


1 kommentar:

  1. En riktigt mysig dag ser jag att du haft. Låter himla gott det du åt. Kul att träffas så där ibland och bara ha några goa timmar.
    Inte så lätt alltid att bara släppa jobbet när man hållit på i många år. Kul att du kan rycka in lite ibland. Gubben vill ju också jobba lite vad jag förstår så då passar det ju bra. Gunnar jobbar lite han också. Ser ju att han mår bra av det. Som sagt inte lätt att bara lägga av.
    Ha nu en fortsatt go vecka kära Maja.
    KRAM

    SvaraRadera