tisdag 31 augusti 2010

Jobbar fortfarande

Jag hoppade ju på ett timvikariat för 2 1/2 vecka sedan och tänk jag är fortfarande kvar, Förseninging för den som ska ha tjänsten men nästa vecka kommer hon. Men men då får man förfrågan om att vikariera på samma avdelning för en tjej som ska fira sin pappa och resa bort, ja snäll som man är tackade jag ju ja, men inte på tisdagen då jag ska träffa mina gamla kollegor som också är livsnjutare. Detta vill jag inte missa för det är ju jättekul att ses.
Maken jobbar med ett garagetak och bor i husvagnen med Ludde, så jag är alldeles ensam hemma. Känns konstigt men samtidigt skönt för hur det än är så kan ensamheten ibland vara ljuvlig.
Nu slutar jag för idag.
Kram från Maja

2 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Hej goa Maja !! Kan väl vara lite mysigt att jobba lite ibland kan jag tro. Så mysigt är det inte när kroppen säjer ifrån och man MÅSTE jobba varje dag. Men nu kan du själv välja. Ja du är nog en sån som har svårt att säja nej tror jag :-)
    Ha det nu fortsatt bra goa du. Jobba inte för mycket nu så du får ondare bara.
    Jag opereras i morgon blev det bestämt i dag :-( DET ser jag inte fram mot.
    Kram

    SvaraRadera