tisdag 5 juli 2011

Tisdagsmorgon


Sitter vid mitt köksbord, det är tisdagsmorgon och jag är hemma, det blev regnigt och grått så jag gav upp campinglivet några dar.
Jag är nog ingen sån där inbiten campare som en del är, men vad gör det huvudsaken man trivs både i stan och på landet.
I går så var jag nere i centrum och där köpte jag mig en ny sommarjacka, först var det reapris och sedan 25% på det priset så jackan kostade mig bara 524,00 i stället för 899,00 då känner jag mig nöjd med köpet.
Annars var det inte så mycket som föll mig i smaken i klädväg, förstår inte men jag har nog blivit mätt på att shoppa det älskade jag förr.

Kram Maja

1 kommentar:

  1. Kan nog bli enformigt att sitta inne i vagnen om det bara regnar. Men du har den ju rätt nära så då är det väl klokt att åka hem lite. Vad kul när man gör fynd du :-) Jag och Lene har ju varit i Göteborg i dag. Det blev lite underkläder och en blus.Inte så mycket här heller du. Men det var mysigt att strosa runt. Men det blev lite till Lene i stället. Hon har lätt att hitta kläder :-)) Hon stannar hos oss tills på torsdag nu. Det är så gott att få rå om henne lite. Ha det nu fortsatt gott Maja. kramar OM gör Tina

    SvaraRadera