lördag 7 januari 2012

Lördagsmorgon efter en vaken natt


I natt har jag varit vaken nästan hela tiden, sov en timme bara. Det är precis som vissa nätter är det bara som det går troll i sovandet. Finns det några längre timmar än dom mellan 3,00-5,00 jag tycker inte det.
Men som lite grädde på moset dök morgontidningarna upp kl:2,45 tänk att det finns folk som orkar bära ut dom vid denna okristliga tid.

Ja nu har jag fått klaga lite, denna dagen blir nog lång så få se vad den har att erbjuda.

Ha en bra dag jag kramar om er/Maja

8 kommentarer:

  1. Å det var ingen vidare natt Maja. Vi har haft en sån här också i natt. Vad det nu var som höll dej vaken. Kroppen eller tankar så är det väldigt jobbigt att inte få sova. Hoppas nu att din dag varit någorlunda. Du har kanske kunnat ta en lite "slummer" på dagen i dag.
    G sov lite på dagen här men inte jag. Vi fick besök en stund och det lättade humöret lite. För övrigt har jag börjat plocka bort julen. Den brukar få stå över denna helgen men jag blev bara så trött på allt julpynt i dag. Men färdig blev jag inte. Fortsätter i morgon.
    Nu önskar jag du ska få ha det gott Maja.
    Kramar OM gör Tina

    SvaraRadera
  2. En stor varm kram ger jag dig
    för imorgon den 21 januari är det kramens dag..
    Önskar dig också en fin helg..
    Kram Kram Night Lady

    SvaraRadera
  3. hello my wonderful friend, have a great weekend hun,,, love, hugs, & kisses

    SvaraRadera
  4. Önskar dig ett härligt slut på weckan och en fin helg..
    Många kramar Night Lady

    SvaraRadera
  5. Jag förstår dig. Jag har haft många sådana nätter, men det förstår inte en del bara för att jag sitter vid datorn. Och jag får inte läsa för det stör att det lyser någonstans.
    Kram från Anette

    SvaraRadera
  6. Hej! Jag hoppas du får sova bättre nu. Jag får sova skapligt. Jag önskar dig en solig å skön sommar.

    Soliga hälsningar från Anette

    SvaraRadera
  7. See outside the window..
    Sun rising for u flowers smiling for u..
    Birds singing for u.. bcoz last night..
    I told them to wish u a wonderful good morning..
    Night Lady

    SvaraRadera
  8. "Tears of EYES are Valuable"
    "Speech of LIPS are Powerful"
    "Heart With LOVE is Beautiful"

    "Life with FRIENDS is Most Wonderful"
    Hugs Kisses Night Lady

    SvaraRadera